Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Τον εγκληματία - οδηγό τον πιάσατε; -ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

Αυτό τον εγκληματία οδηγό τον βρήκατε; Κυκλοφορεί ακόμα με το δίπλωμα; Του επιτρέπουν να πιάνει τιμόνι;

Το περιστατικό έγινε στην Αττική Οδό και είναι απίστευτο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: