Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Είχε ζητήσει άδεια ο φαντάρος που κρεμάστηκε στην Ρόδο και δεν του την έδινε ο διοικητής

"Χθες "αυτοκτόνησε" στη Ροδο στο τάγμα 95 ΤΥΛΠΕΘ 20χρόνος φανταρος.
Ο φαντάρος κρεμάστηκε σε δέντρο κοντά στο τάγμα και τον βρήκαν όταν τον αναζητήσαν οι φαντάροι. Ο φαντάρος εκείνο το βράδυ θα έκανε σκοπία 12-02, ενω πριν μία βδομάδα προηγήθηκαν σκοινάκια 12ημερών σε βουνο μεσ το κρυο, τη βροχ΄η και τις λάσπες.
Ο 20χρόνος πριν κάποιες μέρες είχε ζητήσει άδεια απο το διοικητή του Μαυρομάτη άλλα αυτός του την αρνήθηκε.
Ο Μαυρομάτης είναι γνωστός στο ταγμα για την αυταρχική και
χωρίς λογική συμπεριφορά του.
Οι "αυτοκτονίες" των φαντάρων είναι δολοφονίες του στρατου"


Πηγή http://o-dromos.blogspot.com/2009/03/blog-post_09.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: