Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Έβαλε έναν αντιδήμαρχο και εξοικονόμησε 20.000 ευρώ για τον δήμο του!

Μιμητές ζητούνται μετά την ενέργεια του Δημάρχου Καρδαμύλων Β. Μελιτζάνη, που κέρδισε για το Δήμο τα 20.000€ ορίζοντας ένα αντί δύο αντιδημάρχους. Σε σχετική ανακοίνωση του Δήμου επισημαίνονται:
«Ο Δήμαρχος Καρδαμύλων κ. Ευάγγελος Μιχ. Μελιτζάνης με απόφασή ορίζει ένα Αντιδήμαρχο παρά το ότι σύμφωνα με...

τον πληθυσμό του Δήμου μας μπορεί να ορίσει δύο Αντιδημάρχους. Η πρωτοβουλία αυτή ελήφθη - έπονται και άλλες – δεδομένης της έντονης οικονομικής κρίσης και των τεράστιων αναγκών που αντιμετωπίζει η τοπική μας κοινωνία και που πρώτα εμείς πρέπει να δίνουμε το παράδειγμα της αυτοσυγκράτησης, της περιστολής δαπανών και της ορθολογικής διαχείρισης του δημόσιου χρήματος.»


Πηγή http://kala-nea.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: