«Εμένα η βία δεν μου αρέσει αλλά ως πατέρας με συγκίνησε η πράξη του υιού Μπαλτάκου. Πάει να προασπίσει τον πατέρα του», είπε μιλώντας στο πρωινό του Mega ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε σχόλιό του για το περιστατικό που διαδραματίστηκε έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στην Βουλή.
«Με τους χρυσαυγίτες δεν πρέπει να λες ούτε καλημέρα. Είναι αλήτες του πεζοδρομίου», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι «το βίντεο είναι επαινετικό για τον Σαμαρά.
Μπράβο στον Σαμαρά για το βίντεο», είπε χαρακτηριστικά.
ΠΟΕ-ΟΤΑ κατά δημάρχου Γρεβενών: Αμετανόητος και αυταρχικός
-
[image: dimarxeio-grevenwn]
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης
(Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) καταδικάζει την πρωτοφανή επίθεση και την ...
Πριν από 4 δευτερόλεπτα

1 σχόλιο:
ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΝΑ ΑΜΟΛΑΩ ΤΟ ΓΡΥΛΟ!
Δημοσίευση σχολίου