«Εμένα η βία δεν μου αρέσει αλλά ως πατέρας με συγκίνησε η πράξη του υιού Μπαλτάκου. Πάει να προασπίσει τον πατέρα του», είπε μιλώντας στο πρωινό του Mega ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε σχόλιό του για το περιστατικό που διαδραματίστηκε έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στην Βουλή.
«Με τους χρυσαυγίτες δεν πρέπει να λες ούτε καλημέρα. Είναι αλήτες του πεζοδρομίου», είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι «το βίντεο είναι επαινετικό για τον Σαμαρά.
Μπράβο στον Σαμαρά για το βίντεο», είπε χαρακτηριστικά.
Η κίνηση στους δρόμους: Αυξημένη ροή στον κόμβο Καλυφτάκη – Kαθυστερήσεις
στην Αττική Οδό
-
Αυξημένη είναι η κίνηση από νωρίς το πρωί της Τρίτης 23 Ιουνίου, λίγο μετά
τις 09:00 σε…
The post Η κίνηση στους δρόμους: Αυξημένη ροή στον κόμβο Καλυφτά...
Πριν από 5 δευτερόλεπτα

1 σχόλιο:
ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΝΑ ΑΜΟΛΑΩ ΤΟ ΓΡΥΛΟ!
Δημοσίευση σχολίου