O ανταποκριτής τους στην Αθήνα κάνει θρύψαλα το success story της κυβέρνησης Σαμαρά.
Μάλιστα την Παρασκευή ανέβασε στη ιστοσελίδα του γερμανικού περιοδικού την αλήθεια για το ΙΚΑ του πρώην ταμία τουΠΑΣΟΚ Σπυρόπουλου.
Το ΙΚΑ δεν είχε λεφτά να πληρώσει τις συντάξεις και προφασίστηκε ότι δήθεν ήταν θέμα της ηλεκτρονικής αναβάθμισης του συστήματος, ενώ η πραγματικότητα είναι ότι ο Στουρνάρας θα πρέπει να βγει με κιθάρα στο Σύνταγμα για να μαζέψει κάνα φράγκο να δώσει στα γερόντια!
Το ρεπορτάζ του περιοδικού σε 6 σελίδες κονιορτοποιεί το επικοινωνιακό success story. Σύμφωνα με πληροφορίες του “Κουρδιστού Πορτοκαλιού”, το περιοδικό ζήτησε και την άποψη του κόμματος της Μέρκελ για την ελληνική πραγματικότητα αλλά δεν υπήρξε απάντηση.
Η Ελλάδα κρατάει την Μέρκελ ζωντανή στην διεκδίκηση της νέας τετραετίας. Αν συμβεί κάτι ανεξέλεγκτο στην Αθήνα, θα μπορούσε να ανατιναχθεί η προεκλογική εκστρατεία της Γερμανίδας.
Δείτε εδώ το δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού καθώς και το σχετικό δημοσίευμα από τοΒΗΜΑ.
Μετά το Διεθνές Χρηματοπιστωτικό Ινστιτούτο που άδειασε τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα, λέγοντας πως η Ελλάδα δεν πρόκειται να επιστρέψει στις αγορές πριν το 2020, έρχεται η σειρά του γερμανικού περιοδικού Focus να επισημάνει πως η εικόνα αισιοδοξίας που καλλιεργείται στη χώρα μας δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια οφθαλμαπάτη.
«Μια ψεύτικη ιστορία επιτυχίας», όπως τη χαρακτηρίζει σε ένα ιδιαίτερα επικριτικό για την κυβέρνηση και τον Αντώνη Σαμαρά άρθρο.
«Τα φαινόμενα απατούν: Η ηρεμία που φαίνεται να επικρατεί γενικά, η έλλειψη μαζικών διαδηλώσεων στους δρόμους της Αθήνας, ο ισχυρισμός ότι ο κίνδυνος εξόδου της χώρας από το ευρώ έχει απομακρυνθεί, τουλάχιστον βάσει των εκτιμήσεων της Τράπεζας της Ελλάδος, δεν πείθουν», αναφέρεται στο Focus.
Το γερμανικό έντυπο αναλύει και τους λόγους που το κάνουν να αμφιβάλλει για την ανοδική πορεία της Ελλάδας το τελευταίο διάστημα.
Ασκεί, μάλιστα, σκληρή κριτική στο θέμα της Ολυμπίας Οδού αναφέροντας πως την επανέναρξη των εργασιών την έκανε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός και ότι η κυβέρνηση στην ουσία είχε στήσει μια… παράσταση για τα ΜΜΕ τοποθετώντας εργάτες και μηχανήματα στο εργοτάξιο μόνο και μόνο για να τα δει ο κόσμος. Δίχως έκτοτε να πραγματοποιείται κάποια εργασία.
«Η αλήθεια είναι ότι η κατασκευαστική εταιρεία έλαβε επιδότηση 60 εκατ. ευρώ για την επανέναρξη των εργασιών», αναφέρεται στο ρεπορτάζ που προσθέτει:
«Παρά το γεγονός ότι δεν εκτελούνται εργασίες, οι εργολάβοι έχουν αυξήσει τα διόδια για τον μη υπάρχοντα αυτοκινητόδρομο.
Το 2007 τα διόδια για τη διαδρομή των 210 χλμ. Αθηνών – Πατρών κόστιζαν 4 ευρώ, σύντομα θα είναι 12 ευρώ, σε δρόμο με μονή λωρίδα κυκλοφορίας και υψηλό κίνδυνο ατυχημάτων».
Σημειώνεται, επίσης, πως η αύξηση στα διόδια οφείλεται στη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων λόγω της κρίσης και πως τα μειωμένα έσοδα ήταν ο λόγος που η εταιρία σταμάτησε τα έργα, αφού τα χρήματα από τα διόδια δεν επαρκούν για να καλύψουν τα ελάχιστα εγγυημένα έσοδα βάσει των συμβολαίων και τώρα το κράτος πρέπει να αποδώσει στις επιχειρήσεις τα υπεσχημένα κέρδη από τη φορολογία.
Το Focus, παράλληλα, εκφράζει τις επιφυλάξεις του αναφερόμενο στις ιδιωτικοποιήσεις, στην υγεία και τη δημόσια διοίκηση. Ως προς το θέμα των ιδιωτικοποιήσεων υπενθυμίζει ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου υποσχέθηκε το 2011 να πωλήσει κρατική περιουσία που θα απέφερε 50 δισ. ευρώ, μόνο που η κατάσταση είναι πολύ πιο δύσκολη και αναφέρεται στην πώληση του ΟΠΑΠ που απέφερε μόνο 670 εκατομμύρια ευρώ μέσω της πώλησης του 33% των μετοχών του, διότι υπήρχε ένας μόνο ενδιαφερόμενος.
«Για τις εταιρείες φυσικού αερίου ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ υπάρχουν δύο ενδιαφερόμενοι, μόνο που τα προβλήματα είναι πολύ περισσότερα», προσθέτει ο αρθρογράφος και εξηγεί πως η ρωσική Gazprom επιθυμεί να απορροφήσει τη ΔΕΠΑ, φοβάται όμως ότι η ευρωπαϊκή αρχή ανταγωνισμού θα της χαλάσει τη δουλειά. Παράλληλα γίνεται αναφορά στο θέμα των εκκρεμών τιμολογίων της ΔΕΠΑ ύψους περίπου 500 εκατομμυρίων ευρώ.
Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στις προειδοποιήσεις του διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος Γιάννη Προβόπουλου, για το γεγονός ότι ακόμη και υγιείς επιχειρήσεις απειλούνται με χρεοκοπία, λόγω της ανυπαρξίας πιστώσεων από τις τράπεζες. Επίσης γίνεται αναφορά σε αιτιάσεις επιχειρηματιών ότι για την παροχή πιστώσεων από τα ευρωπαϊκά περιφερειακά ταμεία απαιτούνται μέχρι και υποθηκεύσεις προσωπικής ακίνητης περιουσίας.
Στο άρθρο τονίζεται ότι την ευθύνη για το κλείσιμο μικρομεσαίων εταιρειών δεν φέρει μόνο ο υπουργός Οικονομικών, αν και ο ίδιος στραγγαλίζει τη ρευστότητα επιβάλλοντας εσωτερική παύση πληρωμών προκειμένου να επιτευχθεί πάση θυσία πρωτογενές πλεόνασμα, καθώς δεν γίνεται καμία διάκριση στην αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων χρεών είτε των εταιρειών που συναλλάσσονται με το κράτος είτε των γιατρών και των φαρμακοποιών. Κανείς δεν πληρώνεται, λέει το Focus και προσθέτει πως η κυβέρνηση ελπίζει ότι με τον τρόπο αυτό θα εκπληρώσει όσα συμφωνήθηκαν το Δεκέμβριο του 2012 και ότι στη συνέχεια θα ακολουθήσει ένα ακόμη «κούρεμα».
Η κατάσταση, συνεχίζει το ρεπορτάζ, ενέχει κινδύνους και για το ασφαλιστικό σύστημα και το σύστημα υγείας στη χώρα. Ειδική αναφορά γίνεται στο ενημερωτικό φυλλάδιο των γιατρών του νοσοκομείου Ερυθρός Σταυρός, με το οποίο οι ασθενείς προειδοποιούνταν ότι λόγω των περικοπών υπάρχουν σημαντικοί περιορισμοί στις υπηρεσίες υγείας.
Τέλος το δημοσίευμα σχολιάζει τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν με τα λάθη στα ποσά των καταβληθεισών συντάξεων, ή στα λάθη σε φορολογικές δηλώσεις που προκαλούν μεγάλη ταλαιπωρία στους πολίτες, ως ένδειξη του χάους που επικρατεί στη δημόσια διοίκηση και την αποτυχία εκσυγχρονισμού και αυτοματοποίησης των διαδικασιών.
Τέλη κυκλοφορίας 2025: Αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ - Πώς θα τα
εκτυπώσετε και οι τρόποι πληρωμής H προθεσμία εξόφλησής τους είναι στις
31/12/2024 - Οι ιδιοκτήτες οχημάτων μπορούν να ενημερωθούν για τους
κωδικούς πληρωμής μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE
-
Αναρτήθηκαν, στις ψηφιακές εφαρμογές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων,
τα ειδοποιητήρια πληρωμής Τελών Κυκλοφορίας για το έτος 2025.
Οι υπόχρεοι ι...
Πριν από 2 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου