Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Αυτοί έχουν βαλθεί να τα διαλύσουν όλα πριν φύγουν..

Αν ισχύει η είδηση που διαβάζουμε στην Real News, η κυβέρνηση είναι προτιμότερο να μας πει ότι παραδίνει τη χώρα σε λαθρομετανάστες, τοκογλύφους κλτ..
Διαλύουν την ομάδα ΔΙΑΣ...
Που πρέπει να......κάνουμε/τε τον σταυρό μας, που αυτά τα παιδιά υπάρχουν εκεί έξω στο δρόμο και μας προστατεύουν από δολοφόνους και εγκληματίες.. Που θα βρείτε ρε ξεφτιλισμένοι άλλους, που για 800 ευρώ, καθημερινά βάζουν τη ζωή τους σε κίνδυνο, για το συμφέρον των πολιτών; Αίδως Αργείοι..
πηγή http://paspartoy.blogspot.com
http://ksipnistere.blogspot.com
επίσης πάω να κοινοποιήσω το άρθρο στο facebook και μου πετάει το μήνυμα ..
[Το μήνυμα απέτυχε
Αυτό το μήνυμα περιέχει αποκλεισμένο περιεχόμενο που είχε προηγουμένως χαρακτηριστεί κακόβουλο ή ανεπιθύμητο. Αν νομίζετε ότι έχει γίνει λάθος, μιλήστε μαζί μας.]
καινούργια κόλπα...

4 σχόλια:

nina είπε...

Αδελφέ καλημέρα ακριβώς το ίδιο μου βγαίνει και εμένα στο facebook μας έχουν αποκλείσει τα φασιστογούρουνα οι νεοταξίτες αλλά αυτό είναι καλό γιατί δείχνει ότι αυτά που αναρτούμε τους πονούν...Συνεχίζουμε ακάθεκτοι να βγάζουμε στη φόρα τις βρωμιές τους...και να τους ξεσκεπάζουμε.

(C) Hellas XG 2024 είπε...

δεν με αφήνει να κοινοποιήσω τίποτα απο το blog στον λογαριασμό μου στο facebook...μας κόψαν τελείως τα λαμόγια..

ΜΑΙΡΗ είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟ FB...ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΜΟΥ.ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΠΟΙΟΥ BLOGER ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟ-ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΜΕΣΩ ΑΛΛΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ!!!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.