Οι μεγάλο-ιδιοκτήτες που κατάφεραν να νοικιάσουν κτίρια χιλιάδων τετραγωνικών στο δημόσιο ( και να εισπράττουν αστρονομικά ενοίκια !) γλυτώνουν το χαράτσι της ΔΕΗ !!
Γιατί οι λογαριασμοί της ΔΕΗ βγαίνουν στο όνομα του δημοσίου αφού οι σχετικοί κωδικοί στο λογισμικό της επιχείρησης δεν κάνουν διάκριση αν το δημόσιο είναι ιδιοκτήτης η ενοικιαστής.
Δηλαδή Υπουργεία, Εφορίες, Σχολεία, ΔΕΚΟ κ.λ.π που στεγάζονται σε ενοικιαζόμενα κτίρια ( πληρώνοντας, συχνά, τρελά ενοίκια) δεν θα χρεωθούν με το.....
ειδικό τέλος ακινήτων αφού το δημόσιο δεν μπορεί να εισπράττει φόρο από τον εαυτό του.
Έτσι γλυτώνουν το χαράτσι και οι μεγάλο-ιδιοκτήτες αυτών των κτιρίων αφού καμία σχετική πρόβλεψη δεν έλαβε η κυβέρνηση ώστε να μην εξαιρεθούν όλοι αυτοί που κατάφεραν να νοικιάσουν τα κτίρια τους στο δημόσιο.
Κατά τα άλλα έκαναν ολόκληρες μελέτες μην τυχόν και γλυτώσει το χαράτσι οι άνεργοι και οι ανάπηροι στις φτωχό-γειτονιές όλης της Ελλάδας.
Διαβάστε την ερώτηση του Αργύρη Ντινόπουλου που επισυνάπτεται και δείτε και το σχετικό βίντεο με την καταγγελία κάνοντας κλικ εδώ :
Microsoft worker emails thousands of colleagues about company's support for
genocidal 'Israel'
-
On his final day at the company, a Microsoft worker in Italy has sent out
an email to thousands of colleagues informing them of how the corporation
operate...
Πριν από 3 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου