Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Οργιάζουν οι λαθρέμποροι όπλων στα Ελληνικά σύνορα

Σε ρεπορτάζ η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» αποκαλύπτει ότι: Σουρωτήρι έχουν κάνει τα σύνορα της χώρας μας κοινά, ελληνικά και ξένα, κυκλώματα λαθρεμπόρων όπλων! Ετσι παντού πλέον μπορεί κανείς να βρει κάθε τύπο όπλου. Από πιστόλια έως πολυβόλα. Τα κυκλώματα μαζί με τη διακίνηση όπλων συνήθως δραστηριοποιούνται και στο λαθρεμπόριο ναρκωτικών, τσιγάρων, στη διακίνηση λαθρομεταναστών, καθώς και στο εμπόριο λευκής σαρκός. Κύριες χώρες προέλευσης των όπλων είναι οι γειτονικές, όπως η Αλβανία, η Σερβία-Κόσοβο και η Βουλγαρία. Άλλες χώρες είναι αυτές της Κεντρικής Ευρώπης, κυρίως η Τσεχία, η Σλοβακία, αλλά και η Αυστρία. Επίσης Δημοκρατίες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, ιδίως η Ουκρανία, καθώς και κράτη και περιοχές στον Καύκασο. Να σημειωθεί ότι Έλληνες ενεπλάκησαν σε εμπόριο μεγάλων ποσοτήτων όπλων και οπλικών συστημάτων από την Ουκρανία, ενώ επανειλημμένως στο παρελθόν η χώρα έχει κατηγορηθεί για συστηματικό λαθρεμπόριο. Βεβαίως, στην ελληνική «μαύρη αγορά» των όπλων κυκλοφορούν ευρέως πιστόλια δυτικής κατασκευής, ιδιαιτέρως αμερικανικής.

Περισσότερα στο http://www.greekinsight.com/?conID=21940

Δεν υπάρχουν σχόλια: