Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Αστυνομικοί σε "απόγνωση": Ανατριχιαστικό πόρισμα

Το πόρισμα των ειδικών ψυχολόγων είναι πέρα για πέρα σαφές, αλλά συνάμα και ανατριχιαστικό. Τρεις στους πενήντα αστυνομικούς που εξετάστηκαν είναι ακατάλληλοι να κρατήσουν όπλο.

Αν και ο νόμος ήταν ξεκάθαρος, εν τούτοις μόνον μετά την υπόθεση της δολοφονίας Αλέξη Γρηγορόπουλου, αλλά και τα αλλεπάλληλα περιστατικά με ένστολους πιστολέρο που εκ των υστέρων απεδείχθησαν «κίνδυνος – θάνατος» η αστυνομία επί τέλους άρχισε να εφαρμόζει τις διατάξεις.

Τα πρώτα συμπεράσματα είναι απολύτως ανησυχητικά. Από τους πενήντα αστυνομικούς που έχουν μέχρι στιγμής εξεταστεί, οι τρεις κακώς φέρουν όπλο. Το δείγμα είναι ακόμη μικρό. Τα αποτελέσματα είναι ωστόσο ενδεικτικά.

Αμέσως μετά το τραγικό περιστατικό με την δολοφονία του Αλέξη από Ειδικό Φρουρό, αλλά και τους κουμπουροφόρους Ζητάδες που πυροβολούσαν στον αέρα στο Παλαιό Φάληρο, η τηλεοπτική «Ζoύγκλα» αποκάλυψε μία σειρά από λεπτομέρειες που κατέληγαν στο ίδιο συμπέρασμα.

Περισσότερα στο http://www.madata.gr/index.php/epikairotita/social/32064.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: