Έλαβαν εντολή να μην επέμβουν
Όπως έγινε γνωστό, οι αστυνομικοί που βρίσκονταν στο Κολωνάκι την ώρα των επεισοδίων έλαβαν εντολή να μην εμπλακούν. Έτσι λοιπόν, ακολουθώντας άνωθεν εντολή από κέντρο επιχειρήσεων έμειναν απαθείς, καθώς η ηγεσία της ΕΛΑΣ φοβήθηκε ότι υπήρχε κίνδυνος να εγκλωβιστούν οι αστυνομικοί, σε πιθανή συμπλοκή με τους κουκουλοφόρους.Σύμφωνα με πληροφορίες των Νέων, ένα περιπολικό και μία διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν το μεσημέρι της Παρασκευής κοντά στο επίκεντρο των επεισοδίων, πήραν εντολή να περιμένουν ακίνητοι ενισχύσεις, αφήνοντας έτσι την ομάδα των περίπου 40 ταραξιών να ολοκληρώσει το καταστροφικό της έργο. Οι διμοιρίες των ΜΑΤ έφτασαν στην περιοχή δέκα λεπτά αφότου οι κουκολοφόροι είχαν τραπεί σε φυγή.
«Αυτή τη φορά κινδύνευσαν και ζωές»
Σπασμένες βιτρίνες. Κατεστραμμένα αυτοκίνητα και τράπεζες. Γυαλιά παντού: αυτή ήταν η εικόνα στο κέντρο της Αθήνας, μετά την επιδρομή των κουκουλοφόρων με λοστούς, σφυριά και βαριοπούλες, η οποία έγινε για συμπαράσταση σε νεαρό αντιεξουσιαστή- προφυλακισμένο για ένοπλη ληστεία στην Αθήνα.Πολλοί καταστηματάρχες μάλιστα έλεγαν στα «ΝΕΑ» ότι είναι η δεύτερη φορά μέσα σε τρεις μήνες που οι κουκουλοφόροι καταστρέφουν τα μαγαζιά τους. Με μια διαφορά όμως: Τον περασμένο Δεκέμβριο, λένε, τα καταστήματα ήταν κλειστά. Τώρα, η επιδρομή έγινε μέσα στο μεσημέρι. Εργαζόμενοι, ιδιοκτήτες και περαστικοί έτρεχαν να κρυφτούν στις αποθήκες και τα υπόγεια των καταστημάτων, αφού τα γυαλιά από τα σπασίματα έπεφταν «βροχή».Σύμφωνα με τον πρώτο απολογισμό, ζημιές έχουν υποστεί πάνω από 80 καταστήματα και 37 αυτοκίνητα, ενώ τρεις πολίτες τραυματίστηκαν προσπαθώντας να προστατεύσουν τις περιουσίες του
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου