Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Διώξτε όλους τους αστυνομικούς - οδηγούς από δημοσιογράφους και πολιτικούς - Ο απλός πολίτης κινδυνεύει περισσότερο

Τι τους θέλουν τους αστυνομικούς οι δημοσιογράφοι που τους έχουν καταντήσει ...οδηγούς; Το σύνταγμα δεν προβλέπει να έχουν φρουρά ο Πρόεδρος της δημοκρατίας και ο πρωθυπουργός της χώρας; Γιατί να μην έχει φρουρά η 32 χρονη Αθανασία που δολοφονήθηκε ενώ ήταν στην δουλειά της; Ο καθένας δεν επιλέγει το επάγγελμα που κάνει; Άλλος πιο φθηνό και ήσυχο και άλλος με σαματά και ακριβοπληρωμένος. Αλλά γιατί να γίνονται οι αστυνομικοί, γλάστρες και οδηγοί των δημοσιογράφων ή των πολιτικών;
Καταγγέλλονται ότι συγκαλύπτουν θέματα και όχι ότι αποκαλύπτουν και άρα χρειάζονται την προστασία από τα κυκλώματα της νύχτας ή τα μεγάλα συμφέροντα. Τι νόημα έχει να έχουν φύλαξη; Όσοι παίρνουν ετήσιο εισόδημα πάνω από 100.000 ευρώ τον χρόνο ας τους πληρώνουν από την τσέπη τους. Να πέσει και λίγο το ποσοστό της ανεργίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: