Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Τι είχε στην πίτα ο δήμαρχος;

Πολύ γέλιο! Με ανοιχτό το στόμα έμειναν στο Μαρούσι όσοι πήγαν στη κοπή της πίτας του Δημάρχου Γιώργου Πατούλη! Τι είχε πάνω;Την Φωτογραφία του είχε.

Πηγή http://www.neolaia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: