Πολύ γέλιο! Με ανοιχτό το στόμα έμειναν στο Μαρούσι όσοι πήγαν στη κοπή της πίτας του Δημάρχου Γιώργου Πατούλη! Τι είχε πάνω;Την Φωτογραφία του είχε.Πηγή http://www.neolaia.gr/
Πολύ γέλιο! Με ανοιχτό το στόμα έμειναν στο Μαρούσι όσοι πήγαν στη κοπή της πίτας του Δημάρχου Γιώργου Πατούλη! Τι είχε πάνω;Την Φωτογραφία του είχε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου