Εξέπνευσε η υπάλληλος, που δέχθηκε τα πυρά ληστών στο κατάστημα «Γερμανός», στο Βύρωνα.Όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία, η κοπέλα δέχθηκε μία σφαίρα στο στήθος και διακομίστηκε στο «Λαϊκό Νοσοκομείο». Οι γιατροί, όμως, δεν πρόλαβαν να τη βοηθήσουν, καθώς άφησε την τελευταία της πνοή λίγα λεπτά μετά.
Ο Αλβανός ληστής, που τραυματίστηκε από τις σφαίρες του αστυνομικού εκτός υπηρεσίας, που καταδίωξε τον ίδιο και το συνεργό του, μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται στον «Ευαγγελισμό». Ο συνεργός του Αλβανού κατάφερε να διαφύγει.
Τι σας έφταιγε η υπάλληλος ρε αλήτες.Έξω απο την Ελλάδα ρε ξυπνάτε..Την επόμενη θα είναι το παιδί σας.Η κοπελιτσα έχασε την ζωη της για 750 Εuro.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου