Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Τα ασφαλιστικά ταμεία καταρρέουν... ... ενώ οι ένοχοι απολαμβάνουν ασυλία.

H Φιλελεύθερη Συμμαχία, σε ανακοίνωσή της χαρακτηρίζει τη κατάρρευση του ασφαλιστικού ταμείου της Γενικής Τράπεζας προδιαγεγραμμένο έγκλημα σε βάρος των ασφαλισμένων. Το συγκεκριμένο Ταμείο χρειάζεται μόνο για τις επικουρικές συντάξεις 850.000 ευρώ κάθε μήνα ενώ τα μηνιαία έσοδά του δεν ξεπερνούν τα 200.000 ευρώ και, επιπλέον, δεν διαθέτει μετρητά…

Περισσότερα στο
http://press-gr.blogspot.com/2009/03/blog-post_9796.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: