Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Κιλελέρ - 6 Μαρτίου 1910

Τότε οι Έλληνες πλήρωναν ακριβότερα το ψωμί γιατί υπήρχαν οι τσιφλικάδες...τώρα τους τσιφλικάδες τους λέμε και "νταβατζήδες"

Πηγή http://www.greekalert.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: