Mήπως είναι από την SEEBRIG; Δεν μπορεί Έλληνες να έχουν τόσο μίσος για Έλληνες.
Στο 41:10, του δεύτερου βίντεο ο ρεπόρτερ περιγράφει ότι τα ΜΑΤ πέταξαν από πάνω από το βουνό Έλληνα (τον κλώτσησαν για να πέσει).
Στο 42:10, ακούγεται πάλι «Τον πέταξαν, τον πέταξαν».
Στι 45:00 λεπτό δείχνουν να μεταφέρεται σε άσχημη κατάσταση Έλληνας που τον έριξαν (τα ΜΑΤ) από το βουνό.
http://www.triklopodia.gr
Γεωργιάδης: Στην ΕΛΑΣ του Τσίπρα το μόνο που ονειρεύονται είναι πώς θα
αρπάξουν τα λεφτά των άλλων ως γνήσιοι αριστεροί
-
Την εκτίμηση ότι το ΠΑΣΟΚ «πηγαίνει για εκλογική συντριβή» και ότι στην
ΕΛΑΣ του Τσίπρα…
The post Γεωργιάδης: Στην ΕΛΑΣ του Τσίπρα το μόνο που ονειρεύοντ...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου