Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ...OI ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΆΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ ΓΙΑ NA ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ....

Ελάτε Ελληνες πίσω στην Ελλάδα σας. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ...
Η χώρα σας χρειάζεται...Την διαλύουν...
Λες και ειναι εταιρεία...
Και τους υπαλλήλους τους αφηνουν στον δρομο...
ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ...ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΜΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΟΙΧΟΙΩΝΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...
Ολοι μαζι να παρουμε την πατριδα μας πισω...
Ήρθε η ώρα...Μια γροθιά...
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ...
Mike Petro 
ΜΠΡΑΒΟ ΛΕΒΕΝΤΗ....ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΓΓΛΙΑ ΕΙΜΑΙ.... 
ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΟΥΒΑΛΆΜΕ ΕΝΑΝ ΟΔΥΣΣΕΑ ΜΕΣΑ ΜΑΣ... 
ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΘΕΛΟΥΜΕ 
George KMLT 
Εγώ συμφωνώ σε όλα και σου εύχομαι φίλε μου να γυρίσεις πίσω γρήγορα όπως θα κάνω και εγώ ζω στην Αγγλία ενάμιση χρόνο και δεν μπορώ άλω κουράστηκα...τέλος Οκτώβρη για μένα θα είναι η καλύτερη μέρα της ζωή μου. γιατί γυρνάω πίσω στο σπίτι μou...

Δεν υπάρχουν σχόλια: