Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

ΣΟΚ: "Είσαι Έλληνας, θα σε αφήσουμε να ΠΕΘΑΝΕΙΣ!" – Δείτε την Ανατριχιαστική εικόνα...

Δείτε την ανατριχιαστική καταγγελία (και την φωτογραφία) που έστειλε στο makeleio.gr, η γνωστή συγγραφέας και αναγνώστρια... του makeleio.gr Χ. Δημουλίδου, η οποία δικαιολογημένα εξοργίστηκε με τον Ρατσισμό σε βάρος των Ελλήνων:
Εξαιρετικά αφιερωμένη η φωτογραφία στους ανασφάλιστους Έλληνες δικαίωμα στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη μιας χώρας έχει πρώτα ο λαός της και μετά όλοι οι άλλοι... παρότι εργάστηκα 25 χρόνια Ο.Α. αλλά και σαν συγγραφέας, πληρώνω ιδιωτική ασφάλεια για νοσοκομεία, πληρώνω τα φάρμακά μου και τις επισκέψεις μου στους γιατρούς κι ας έχω ΙΚΑ που με αφήνει ξεκρέμαστη, κι ας πληρώνω βαρβάτους φόρους κι ας έχω βαρβάτα ένσημα... και όποτε αρρώστησα στο εξωτερικό τίποτε δεν ήταν δωρεάν ούτε καν έκτακτο περιστατικό. 
Αυτό εξαιρετικά αφιερωμένο για κάποιους ΗΛΙΘΙΟΥΣ που πρόλαβαν να εκφέρουν γνώμη για το άτομο μου επειδή έκανα αυτή την ανάρτηση ...αυτή την στιγμή υπάρχουν χιλιάδες Έλληνες, γέροι, νέοι και παιδιά που είναι ανασφάλιστοι και δεν έχουν χρήματα ούτε για ασπιρίνη πολύ περισσότερο για ένα γιατρό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: