Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Ο ηρωικός λοχίας που έσωσε 20 πρόσφυγες στη Ρόδο

elas.lyste-blogspot
Είναι ο ηρωικός λοχίας, ο οποίος στις 20 Απριλίου, αν και ήταν εκτός υπηρεσίας, βούτηξε στα μανιασμένα κύματα της Ρόδου για να σώσει μετανάστες, μετά το ναυάγιο της βάρκας τους,
Ο Αντώνης Ντεληγιώργης κατάφερε να βγάλει σώους 20 ανθρώπους, ανάμεσα στους οποίους και μία έγκυο γυναίκα, την 26χρονη Ελίζαμπεθ από την Ερυθραία και βραβεύτηκε για αυτή την ηρωική του πράξη από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Πάνο Καμμένο.

Πριν από λίγες ημέρες, η βρετανική εφημερίδα Guardian ανέδειξε την ιστορία του Αντώνη ως μία από τις σπουδαιότερες και πιο συγκινητικές στη χρονιά που φεύγει.
Ο ίδιος, όπως λέει στο Mega, δεν αισθάνεται ήρωας: «Με είπε ουσιαστικά ήρωα. Ήρωες υπάρχουν πάρα πολλοί στον κόσμο, δεν είμαι ήρωας εγώ επειδή βοήθησα τους ανθρώπους αυτούς. Είμαι άνθρωπος πάνω απ” όλα».
Προσθέτει δε πως «αυτό που μου έχει μείνει είναι ότι βοήθησα 20 ανθρώπους να βγουν από το νερό, άνδρες, γυναίκες, παιδιά. Ειδικά μου έχει μείνει στη μνήμη η ημέρα που έβγαλα την Ελίζαμπεθ, την κοπέλα που ήταν έγκυος” και καταλήγει: “έκανα το καθήκον μου σαν Αντώνης».
Για τον ίδιο, μεγαλύτερη αξία από τη διεθνή αναγνώριση έχει η απόφαση της γυναίκας που έσωσε να δώσει το όνομά του στο μωρό που γέννησε λίγες ώρες μετά τη σωτηρία της.

megatv.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: