Χιλιάδες μουσουλμάνοι έχουν κατακλύσει αυτή τη στιγμή το κέντρο της Αθήνας.
Μικροί , μεγάλοι , μουσουλμάνοι κάθε ηλικίας κρατώντας στα χέρια τους πράσινες σημαίες και φωνάζοντας συνθήματα κινούνται στο κέντρο και τους γύρω δρόμους.
Για τους μουσουλμάνους η σημερινή μέρα ονομάζεται Mawlid al-Nabi, είναι αργία γιορτάζεται από κάποιους μουσουλμάνους, η οποία τιμά τη γέννηση του προφήτη Μωάμεθ.
Λαμβάνει χώρα την 12η ημέρα του ισλαμικού μήνα Rabi al-Awwa.
Η γιορτή αρχίζει το βράδυ της 2ας Ιανουαρίου και συνεχίζεται μέχρι το βράδυ της 3ης Ιανουαρίου. Μέχρι τα ξημερώματα της επόμενης μέρας που για εκείνους είναι μέρας θριάμβου, χαράς και τεράστιας σημασίας.
Μέσα από μεγάφωνα…. φώναζαν συνθήματα υπέρ του προφήτη τους και καλούσαν όσους μουσουλμάνους υπάρχουν στην Αθήνα να τους ακολουθήσουν….
http://www.hellas-now.com
Keir Starmer cries as he quits No 10 claiming a deluded list of
'achievements' - now Britain awaits its seventh PM in ten years
-
Keir Starmer talked up his achievements in getting Labour elected in a
statement outside the famous black door of No10.
Πριν από 7 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου