Ἕνα ἐκατομμύριο Ἕλληνες δὲν πλήρωσαν καμμία δόση τοῦ ΕΝΦΙΑ, λέει ἡ καθεστωτικὴ ΝΕΤ καὶ σημειώνει μὲ νόημα πὼς μετὰ τὴν μὴ πληρωμὴ καὶ τῆς δευτέρας δόσεως, πέραν τῶν προσαυξήσεων, παίζει καὶ πρόστιμο 10%
Εἶναι κάτι παραπάνω ἀπὸ ἐμφανές, για ὅσους ἀντιλαμβάνονται πῶς λειτουργεῖ ὁ καρκῖνος τῆς πληρωμένης καθεστωτικῆς προπαγάνδας, πὼς ὁ κόσμος ποὺ δεν πληρώνει, εἶναι πολὺ περισσότερος ἀπὸ ἔνα ἐκατομμύριο καὶ ἄρχισαν οἱ ἀπειλές.
Μὴν τοὺς φοβάστε.
Εὐθύμης Μαραμῆς
Microsoft worker emails thousands of colleagues about company's support for
genocidal 'Israel'
-
On his final day at the company, a Microsoft worker in Italy has sent out
an email to thousands of colleagues informing them of how the corporation
operate...
Πριν από 2 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου