Το «''Like'' δεν βοηθά».
Eτσι τιτλοφορείται η διαφημιστική καμπάνια εταιρείας της Σιγκαπούρης που δημιουργήθηκε για λογαριασμό μιας εθελοντικής οργάνωσης αρωγής σε περιπτώσεις καταστροφών και κέρδισε το «Χρυσό Λιοντάρι» στην κατηγορία Τύπος του Φεστιβάλ των Καννών.
Οι εικόνες από τις οποίες αποτελείται η καμπάνια απεικονίζουν τρία διαφορετικά είδη καταστροφών (πλημμύρες, πόλεμος και σεισμός) και πλαισιώνονται από χέρια που κάνουν τη χαρακτηριστική κίνηση του «Like» από το Facebook.
Λίγο πιο κάτω υπάρχει η προτροπή: «Γίνε εθελοντής. Σώσε μια ζωή!».
Το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η καμπάνια είναι ότι τα εικονικά πράγματα δεν μετράνε στην πραγματική ζωή.
Ακόμη και ένα δισ. «Like» στο Facebook δεν πρόκειται να βοηθήσει όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα στην καθημερινή τους ζωή.
Αντιθέτως το να γίνεις εθελοντής μπορεί να βοηθήσει πολλούς συνανθρώπους σου που το έχουν ανάγκη.
http://in-fo-stires.blogspot.gr
Θεοδώρα Γλύξμπουργκ: Οι λεπτομέρειες του νυφικού φορέματός της Είχε την
υπογραφή Celia Kritharioti Couture, όπως και η εμφάνιση της Άννας Μαρίας.
-
Στις 28 Σεπτεμβρίου τελέστηκε στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της Θεοδώρας
Γλύξμπουργκ και του Αμερικανού δικηγόρου Matthew Kumar. Το νυφικό της ...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου