ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΟXΗ... ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ...
ΗΤΑΝ ΤΟΣΗ Η ΜΑΝΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ. Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ 3 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4 ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ.
ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ Ή ΤΗΝ ΑΦΙΣΟΚΟΛΟΥΝ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ:
http://egklimatikotita-allodapwn.blogspot.gr
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους Κρητικούς αγρότες για
δηλώσεις εκτάσεων στην Καστοριά
-
Ένοχοι κρίθηκαν από το τριμελές πλημμελειοδικείο οι 57 από τους 58 αγρότες
από την Κρήτη,…
The post ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους Κρη...
Πριν από 46 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου