Δεν είναι ειρωνικό το ότι οι στίχοι του ύμνου κατά τη στιγμή της πτώσης ήταν "that our flag was still there" "ότι η σημαία μας είναι ακόμα εκεί";;
http://hellasxg.blogspot.com
Πολωνία: Σύγκρουση τρένων με 2 τραυματίες
-
[image: SIGKROUSI-TRENON]
Δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες συγκρούστηκαν σήμερα κοντά στον σιδηροδρομικό
σταθμό της πόλης Μπιαλοσλίβιε, στη δυτική Πολωνία, με ...
Πριν από 49 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου