Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Αναγνώστης αναφέρει πως η ΔΕΗ έχει ξεφύγει! Πρέπει να κάνουμε κάτι.Δεν πάει άλλο.

Free Energy Generation
Δεν παει αλλο η κατασταση με την ΔΕΗ σε αυτη τη χωρα η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο! Εχει καταντησει το ηλεκτρικο ρευμα το πιο ακριβο αγαθο για ολο τον κοσμο – πλην των υπαλληλων της ΔΕΗ φυσικα- για ολους τους αλλους απλα τρεμουν να ανοιξουν τους λογαριασμου! 
Αυτο επαθα και εγω και δειτε για να καταλαβετε τι εστι δημοσια επιχειρηση ηλεκτρισμου... Καταρχην να σημειωσω οτι μενω μονος μου και ο μισθος μου με τα πολλα φτανει τα 800 – 840 ευρω, ενοικιο μετα απο διαπραγματευσεις λογω κρισης πηγε απο 300 στα 250 ευρω. 
Το χειμωνα στην πολυκατοικια μας δεν βαλαμε πετρελαιο γιατι δεν συμφωνουσαν ολοι οποτε αναγκαστικα χρησιμοποιουσα 1 ηλεκτρικο σωμα για θερμανση, σαν καταναλωση ηξερα οτι θα μου φουσκωνε το λογαριασμο και την ειχα υπολογισει σχεδον σωστα, ελα μου ομως που δεν ειχα υπολογισει τις μαεστριες και τις κλοπες που εφραμοζει στα νεα τιμολογια η ΔΕΗ, γιατι πραγματια πλεον μιλαμε για απατεωνες και στυγνους ληστες,ναι ληστες!!!
Το ραβασακι λοιπον που ηρθε εγραφε 510ευρω για τετραμηνη καταναλωση απο Γεναρη μεχρι αρχες Μαη.
Δειτε λοιπον αναλυση λογαριασμου να παθετε εγκαφαλικο (αν και ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν και πολυ χειροτερα): αξια ρευματος: 245 ευρω φπα 13%: 276,85 δημοτικα τελη – ΕΡΤ: 27 συνολο 303,85 (οσο δλδ ειχα υπολογισει και περιμενα πανω κατω) τα αλλα 200 που εβαλαν ειναι ΥΚΩ και κατι αλλες π@π@...! Ναι 200ευρω ΥΚΩ και λοιπες χρεωσεις !!!! 
Αν εχετε το θεο σας δηλαδη οτι και καλα τα λεφτα αυτα απο την ΥΚΩ πανε λεει για τα νησια για πολυτεκνους κλπ το απολυτο δουλεμα αφου στα νησια ξερουμε τι γινετε με το ρευμα οσο για πολυτεκνους τους εχετε μπιπ κανονικα και αυτους!!!
Και φυσικα μεσα σε ολα αυτα οι υπάλληλοι της ΔΕΗ δεν πληρωνουν απολυτως τιποτα και ας βγει ενας και να μας πει αναλυτικα τον λογαριασμο του και τι καιει στο σπιτι του. 
Ο καθενας τους εχει 5 κλιμαστικα στο φουλ μερα νυχτα δεν πληρωνουν πετρελαιο και ζητημα να πληρωνουν 50 ευρω σε τετραμηνη καταναλωση, και οχι μονο οι υπάλληλοι αλλα και οι συνταξιουχοι της ΔΕΗ! Ε μονοι βγαζουν τα ματακια τους, γιατι να μην γινει ιδιωτικη η ΔΕΗ, τι οφελος εχω εγω τωρα που ειναι δημοσια; 

Να πληρωνω το δημοσιο ελλειμμα τους που τα τρωνε μεταξυ τους; 

Οχι κυριοι ποσώς με νοιάζει, αφου δεν ειστε ικανοι να παλεψετε απο μονοι σας να την σωσετε ουδολως με νοιαζει, αλλα μονο με τις απεργιες ξερετε, αν ειχατε λιγη τσιπα πανω σας θα ειχατε ζητησει απο μονοι σας να μην εχετε την εκπτωση και τιμολογιστε οπως ολος ο κοσμος και να μη το παιζεται τζαμπα μαγκες!!!

Για αυτο και εγω λοιπον τα 200 ευρω εξτρα θα ζητησω να μου τα πληρωσετε εσεις, οποιος υπαλληλος της ΔΕΗ βρεθει μπροστα μου, βοδια ε βοδια!!! 

Και για να εχουμε καλο ερωτημα εχω ηξερα οτι λιγνίτης καίγεται για να παραχθει το ρευμα οχι χρυσος!!!! 

ΥΓ: ελατε και δειξτε μου το κοινωνικο σας προσωπο που τοσο περηφανεύεστε λοιπον, ελατε και κοψτε το ρευμα, η ΔΕΗ, οι συνδικαλιστες της και ολοι οι υπαλληλοι της πανω απο ολα σκεφτεται τον συνανθρωπο της βρε εδερφε! 

Αναγνώστης

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

αντι να καθεσαι να γραφεις σχολια για εργαζομενους που δεν σου φταινε απολυτως τιποτα η να εκφραζεις την γνωμη οτι η δεη πρεπει να πουληθει(αραγε σε ποιους δεν σε αφορα?), θα ηταν καλυτερα να επισκεφθεις ενα καταστημα ωστε να σου εξηγησουν την αναλυση αφου απο μονος σου αδυνατεις να την καταλαβεις!