<<Μας έβαλες νέους ανθρώπους μέσα στο φέρετρο...όμως θα΄ρθει και η δική σου ώρα κύριε κοινοτάρχα...>>, διεμήνυσαν στον Υπουργό Γιάννη Ραγκούση οι ιδιοκτήτες ταξί της Λαμίας, από τα διόδια της Αγ. Τριάδας στο Μώλο.
Τα "καπελάκια" των ταξί τοποθετήθηκαν στην νεκροφόρα, όπως και το φέρετρο..
Το κονβόι ξεκίνησε από τη Λαμία για τα διόδια της Αγ. Τριάδας, όπου σήκωσαν και σήμερα τις..... μπάρες οι ιδιοκτήτες ταξί της Λαμίας.
<<Είμαστε ακόμη ζωντανοί μέσα στο φέρετρο....κύριε κοινοτάρχα θα ΄ρθει η ώρα σου, είμαστε νέοι άνθρωποι, δεν είμαστε για το φέρετρο... >>, έλεγαν μεταξύ άλλων στη κηδεία του "επαγγέλματος" οι ταξιτζήδες.
Η απεργία συνεχίζεται και αύριο το πρωί θα έχουμε νέο γύρο κινητοποιήσεων με προσυνάντηση στην έκθεση.
“Είμαι συνεχώς κουρασμένος” Είναι ίσως η πιο συχνή φράση που ακούω τα
τελευταία χρόνια.
-
“Ξυπνάω κουρασμένος”. “Δεν έχω δύναμη να κάνω τίποτα”. “Δεν μπορώ να χάσω
κιλά, όσο και...
The post “Είμαι συνεχώς κουρασμένος” Είναι ίσως η πιο συχνή φρ...
Πριν από 32 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου