Στη συνέχιση της πέμπτης κοινοβουλευτικής συνόδου πέρασαν οι τροποποιήσεις για την έπαρση της αλβανικής σημαίας σε πόλεις της FYROM με 63 ψήφους υπέρ και 40 κατά.
Οι τροποποιήσεις του σχετικού νόμου για τη χρήση των σημαιών των δήμων και κοινοτήτων παρέχει το δικαίωμα σε αυτοδιοικήσεις οι οποίες έχουν πάνω από 50 τοις εκατό του πληθυσμού μέλη μιας εθνικής κοινότητας, διαφορετικής αυτής των Σλάβων, να αναρτούν την εθνική τους σημαία μαζί με τη σημαία της FYROM, η οποία πρέπει να είναι κατά ένα τρίτο μεγαλύτερη.
Ένα δεύτερο θέμα το οποίο συζητούν οι βουλευτές είναι οι τροποποιήσεις στο Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο με το οποίο οι Αλβανοί ζητούν αλλαγές και την αύξηση του αριθμού των μελών του Συμβουλίου.
Την περασμένη Παρασκευή το Κοινοβούλιο ενέκρινε τροπολογίες με τις οποίες επιτρέπεται, επίσημα, η χρήση της γλώσσας η οποία ομιλείται από το 20 τοις εκατό του πληθυσμού της FYROM (δηλαδή τα αλβανικά) και στην τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και στο Κοινοβούλιο.
echedoros-a
“Είμαι συνεχώς κουρασμένος” Είναι ίσως η πιο συχνή φράση που ακούω τα
τελευταία χρόνια.
-
“Ξυπνάω κουρασμένος”. “Δεν έχω δύναμη να κάνω τίποτα”. “Δεν μπορώ να χάσω
κιλά, όσο και...
The post “Είμαι συνεχώς κουρασμένος” Είναι ίσως η πιο συχνή φρ...
Πριν από 47 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου