Από χθες το απόγευμα το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου στήθηκε στο Αλεξάνδρειο στην περιοχή Ξηροκάμπι στο Λιτόχωρο. Πρόκειται για δωρεά του Γ. Καρατζαφέρη, τα δε αποκαλυπτήρια θα γίνουν στις 29 Ιουλίου. Από σήμερα το πρωί γίνονται οι εργασίες διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου, και ήδη έγινε και η πρώτη επίσκεψη από έναν μικρό μαθητή.
http://lefteria.blogspot.com/2011/07/blog-post_5260.html
O Βασίλης Κοκοτσάκης αποχώρησε από το κόμμα Καρυστιανού: Δεν μπορεί να
ζητάς διαφάνεια και να έχεις “αυλή”
-
Αποχωρεί από το κόμμα Ελπίδα για τη Δημοκρατία της Μαρίας Καρυστιανού ο
πραγματογνώμονας στην υπόθεση…
The post O Βασίλης Κοκοτσάκης αποχώρησε από το κόμ...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου