Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Αλλάζω και με τρομάζω.

Είμαι ένας νέος 32 ετών και έχω δυο παιδάκια 10 και 5 ετών. Είμαι πολύ αγανακτισμένος με αυτά που συμβαίνουν γύρω μου και προσπαθώ με...νύχια και με δόντια να κρατήσω την οικογένειά μου ενωμένη. 
Αγαπάω την πατρίδα μου και προσπαθώ να μάθω και τα παιδιά μου να την αγαπούν. Είμαι ενεργός πολίτης κάνω ανακύκλωση, δεντροφυτεύσεις και γενικά προσπαθώ να μεταλαμπαδεύσω και στα παιδιά μου αυτές τις διαδικασίες για να γίνουν πρώτα καλά παιδιά και μετά! καλοί μαθητές.
Όμως έχω αρχίσει και φοβάμαι τον εαυτό μου. Έχω πιάσει τον εαυτό μου να έχει ρατσιστικές και ξενοφοβικές τάσεις και να οδηγούμαι με μαθηματική ακρίβεια στην αγκαλιά της Χρυσής Αυγής. Ενός νόμιμου κόμματος αλλά με πολλές ακραίες θέσεις που δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Δεν λέω έχουν και σε πολλά δίκιο, όμως η δύναμη της ψήφου είναι έδώ και όποιος δεν συμφωνεί, έχει τον τρόπο μέσω της κάλπης να το κάνει.
Αλλά πείτε μου τι να ψηφίσω (γιατί σίγουρα θα ψηφίσω), το ΠΑΣΟΚ με τους αρχηκ΄λέφτες και ψεύτες, την ΝΔ με τους κουμπάρους και την χείριστη διαχείριση των οικονομικών της χώρας (θα έλεγα καταστροφική), το ΚΚΕ με την ξύλινη προπολεμική γλώσσα, το ΣΥΡΙΖΑ το οποίο είναι ο φερετζές των αναρχικών, το ΛΑΟΣ που συνέχεια λαϊκίζει και με επιλογές τύπου Ψινάκη και Σαρρή, την Ντορούλα που είναι υπηρέτης αυτού του σάπιου συστήματος?
Γι αυτό σας λέω φοβάμαι τον εαυτό μου. Φοβάμαι πως πρέπει να τους κάνω να φοβηθούν, να αναρωτηθούν και να σοκαριστούν. Φοβάμαι πως θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή για να τους φοβίσω.
Μην φοβάστε κάποιοι, δεν είμαι ακροδεξιός, έχω σώας τας φρένας, ξέρω πως τα άκρα δεν οδηγούν πουθενα, ούτε τα αριστερά ούτε τα δεξιά. Όμως είμαι φοβισμένος και δεν έχω άλλη επιλογή. Πρέπει να τους φοβίσω. Πάντα μέσα από την κάλπη. Φυσικά και συμφωνώ να φύγουν κάποιοι ξένοι. Όχι αυτοί που είναι νόμιμοι, αυτοί να μείνουν και αυτούς τους θέλουμε. Αλλωστε και ο Έλληνας έχει υπάρξει μετανάστης. Να φύγουν οι ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ θέλει όλοι η Ελληνική Κοινωνία.
Δεν αντέχω άλλο να μας πέρνουν την αξιοπρέπειά μας, να μπαίνουν στα σπίτια μας και να μας κλέβουνε (μπήκαν και στο δικό μου κάποιοι Ρουμάνοι και Βούλγαροι_ευτυχώς τους πιάσανε).
Ελπίζω να σταματήσει ο Έλληνας να φοβάται και να αποκτήσει πάλι ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: