Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Σμύρνη 1922. Οι Τούρκοι σφάζουν τους αμάχουs.

Οσο υπάρχει η άτιμη ράτσα των Ελλήνων, το μίσος μου γ΄ αυτούς δεν πρόκειται να σβύσει
Οσο στέκομαι και βλέπω τον άτιμο τον Ελληνα απέναντί μου σαν σκυλί, ώ Αλλάχ το μίσος μου αυτό δεν πρόκειται να σβύσει
Χίλια κομμένα κεφάλια Ελλήνων δεν μπορούν να σβύσουν αυτό που βράζει μέσα μου
Αχ να μπορούσα να συντρίψω με πέτρες τα κεφάλια πέντε χιλιάδων Ελλήνων
Να μπορούσα να ξεριζώσω με τανάλια τα δόντια δέκα χιλιάδων από δαύτους
Να μπορούσα να ρίξω στο ποτάμι τα πτώματα είκοσι χιλιάδων. Να τρυπήσω με το σπαθί μου σαράντα χιλιάδες Ελληνες
Να στείλω στην κόλαση ογδόντα χιλιάδες, να κρεμάσω εκατό χιλιάδες
Ω Αλλάχ μου το μίσος γι' αυτούς δεν πρόκειται να σβύσει.
Μύρια κεφάλια Γκιαούρηδων δεν μπορούν να το βγάλουν απ' την καρδιά μου.
Τουρκικός λαϊκός αφορισμός, εφημερίδα HURRIET, 14 Ιουλίου 1974
.

  • «Καλύτερα οι πρόσφυγες να μείνουν εδώ να τους σφάξει ο Κεμάλ, γιατί αν πάνε στην Αθήνα θα ανατρέψουν τα πάντα»-Αριστείδης Στεργιάδης, διοικητής κατεχόμενης Ιζμίρ (Σμύρνης) 1919-1922.
  • "Η αληθινή ιστορία δεν είναι αυτή που μας διδάσκουν" -Ρενέ Γκρουσσέ.
  • Αν αφαιρέσεις από την ιστορία την αλήθεια, αυτό που μένει είναι άχρηστη διήγηση -Πολύβιος" Α, 14,6.
  • "Ο λαός των Γκρεκών είναι αναρχικός και δύσκολος να τιθασευθή. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθή να συμμορφωθή. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί και να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στην Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή την νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για μας"-Δρ. Χένρυ Κίσιγκερ τ. ΥΠ.ΕΞ. ΗΠΑ, ομιλία προς Αμερικανούς μεγιστάνες, Σεπτέμβριος 1994.
  • "Τους ασεβείς και καταραμένους αυτούς Ελληνιστές, και με φωτιά και με ξίφος και με πνιγμό και με κάθε τρόπο θανατώστε τους. Μαστιγώστε , φυλακίστε, κόψτε τους τη γλώσσα, ύστερα το χέρι και αν επιμένουν, τότε στείλτε τους στο βυθό της θάλασσας. Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην "-Γεννάδιος Σχολάριος, Πατριάρχης Κωνσταντινούπολης 1456.
  • "Δεν υπάρχει λαός εις τον κόσμο ο οποίος να έχει προσφέρει τόσα εις την ανθρωπότητα όσα ο ελληνικός και έχη καταπολεμηθεί τόσο πολύ απο τόσο πολλούς λαούς, οι οποιοι δεν προσέφεραν τίποτα εις αυτήν"-F. Nizsche.

Δεν υπάρχουν σχόλια: