Ζ ήτω η ισλαμολαγνεία:
"EIKOΣI μέλη του αρχαιότερου δερβίσικου τάγματος, των Μεβλεβί, θα βρίσκονται στη χώρα μας, προσφέροντάς μας δύο νύχτες μυσταγωγίας.
Δώδεκα χορευτές και οκτώ μουσικοί των Μεβλεβί, εμφανίζονται στις 27 Μαρτιου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στην Αίθουσα Φίλων της Μουσικής και μια μέρα μετά, στις 28 Μαρτίου, στο Μέγαρο Μουσικής της Θεσσαλονίκης.
Σημειώνεται ότι κοινός στόχος των διαφορετικών σούφικων ταγμάτων των δερβίσηδων (Μεβλεβί, Μπεκτάσι, Ρουφάι, Ναξμπάντι κ.ά.) και υπέρτατη επιθυμία είναι η ένωσή τους με τον Αγαπημένο (Θεό). Οι δερβίσηδες, γνήσια έκφραση του ισλαμικού μυστικισμού, μέσα από μια χορική ιεροτελεστία αιώνων επιδιώκουν να εξαγνίσουν την ανθρώπινη ψυχή. Αφαιρώντας τους μαύρους μανδύες τους μένουν με λευκά ενδύματα για να ξαναγεννηθούν, ξεκινώντας την περιστροφή με το δεξί χέρι στραμμένο προς τον ουρανό –για να «λάβουν τη δόξα του Θεού»– και το αριστερό προς τη γη –για να μεταφέρουν τη θεϊκή δόξα προς τον κόσμο της ύλης. Με τον χορό τους μεταδίδουν στο κοινό την εκστατική τους εμπειρία. Το βασικό όχημα για την πραγμάτωση του στόχου τους είναι το «Σεμά», ο εκστατικός περιστροφικός χορός. Το «Σεμά» βρήκε τον πραγματικό του ρόλο, αυτόν δηλαδή της απόλυτης μέθεξης και της ένωσης του δερβίση με τον Θεό, με την ίδρυση του τάγματος των Μεβλεβί από τον μεγάλο Πέρση Σούφι, μυστικό και ποιητή Μεβλανά Τζελαλαντίν Ρουμί (1207 μ.Χ.). Το «Σεμά», ο εκστατικός περιστροφικός χορός των δερβίσηδων, ασκεί ακαταμάχητη γοητεία σε όποιον βιώσει τη μυσταγωγική του εμπειρία, ανεξάρτητα από κοσμοθεωρίες και θρησκευτικές πεποιθήσεις. Οι φυσικοί νόμοι του σύμπαντος ακολουθούν την κυκλική πορεία που μιμείται ο δερβίσης, στην οποία συμμετέχει και τη μοιράζεται με τις υπόλοιπες υπάρξεις που τον περιστοιχίζουν.
Ο περιστρεφόμενος δερβίσης στροβιλίζεται γύρω από τον εαυτό του, διαγράφει ομόκεντρους κύκλους και γίνεται ένα με την αρμονία της φύσης, του μεγαλείου που του έταξε ο δημιουργός του. Εκστατικός, σαν τους μύστες του Ορφέα και τις Mαινάδες του Διονύσου, ο δερβίσης ζαλίζει την ψυχή. Την ξεγελά και την αποδεσμεύει από τη «σκλαβιά» του σώματος. Με τα χέρια ανοιχτά σαν φτερούγες, την παλάμη του δεξιού χεριού στραμμένη προς τον ουρανό και του αριστερού προς τη γη, με το κεφάλι ελαφρά γερμένο προς τον δεξιό ώμο, οι δερβίσηδες περιστρέφονται γύρω από τον εαυτό τους υπό τους ήχους παραδοσιακών θρησκευτικών μουσικών, ενώ ταυτόχρονα κινούνται κυκλικά σε όλη τη σκηνή. Ο χορός τους μοιάζει σαν τον κοσμικό χορό των πλανητών γύρω από τον Ηλιο, που, βεβαίως, για τους μυστικιστές χορευτές δεν είναι άλλος από τον Αγαπημένο." Θυμίζουμε ότι το Μέγαρο Μουσικής χρηματοδοτείται από τους Λαμπράκηδες:ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ,που τις ημέρες των Παθών του Κυρίου μας,ΙΕΡΟΤΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ,μας φέρνουν Δερβίσηδες να...περιστραφούν!Τόσο σέβονται τη θρησκεία μας και τα έθιμά μας!
Πηγή http://hellas-orthodoxy.blogspot.com
Θάνατοι παιδιών: Οι παθογένειες που αποκάλυψε το θρίλερ της Αμαλιάδας ± Οι
τρεις «πληγές» «Το πάθημα δεν έγινε μάθημα» – Τα κενά στις έρευνες που
αποκάλυψαν οι υποθέσεις στην Πάτρα και την Αμαλιάδα.
-
Παθογένειες στον χειρισμό φακέλων που αφορούν σε θανάτους παιδιών από τις
αρμόδιες Αρχές αποκαλύφθηκαν από την υπόθεση της Αμαλιάδας που απασχολεί...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου