"Στις 7 Μαρτίου ξεκινά η τουριστική σεζόν για πολυτελή σκάφη αναψυχής στην επαρχία Κουσάντασι στην Τουρκία. Οι κρατήσεις είναι πολύ περισσότερες συγκριτικά με πέρυσι. Το πρώτο πλοίο της σεζόν, είναι το υπό ελληνικής σημαίας Crystal και θα αγκυροβολήσει το Σάββατο. Μέσα στον Μάρτιο αναμένεται να περάσουν από την περιοχή 90 κρουαζιερόπλοια. Το Λιμάνι του Κουσάντασι το 2007 είχε αξιωθεί τον τίτλο του λιμανιού με την προσφορά της καλύτερης υπηρεσίας στην ασφάλεια, διακρινόμενο μεταξύ άλλων 273.Εμείς ούτε κατά διάνοια να ξεκινήσει από τώρα να κινείται κάτι στον τουρισμό. Θα φάμε καλά φέτος..."
Πηγή http://ypotheto.blogspot.com/2009/03/blog-post_4081.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου