Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Ζευγάρι καρκινοπαθών έθεσε τέλος στη ζωή του

Μαζί στη ζωή, μαζί και στο θάνατο. Ο εκατομμυριούχος Πίτερ Νταφ και η σύζυγός του από τη Βρετανία, καρκινοπαθείς στο τελικό στάδιο οι οποίοι μαζί πάλεψαν με την επάρατη νόσο, έθεσαν τέρμα στη ζωή τους στην κλινική της οργάνωσης για την υποβοηθούμενη αυτοκτονία Dignitas στη Ζυρίχη.

«Ο Πίτερ και η Πένι Ντάφ έσβησαν ήσυχα στη Ζυρίχη, στις 27 Φεβρουαρίου, ύστερα από μακρά μάχη με τον καρκίνο και ενώ ήταν στο τελικό στάδιο της νόσου» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Ο 80χρονος Πίτερ Νταφ έπασχε από καρκίνο του εντέρου και του ήπατος, ενώ η 70χρονη σύζυγός του Πενέλοπε ταλαιπωρείτο εδώ και χρόνια από μια σπάνια μορφή γαστρεντερικού καρκίνου.

Η ελβετική οργάνωση Dignitas, η οποία ιδρύθηκε το 1998 στη Ζυρίχη με σύνθημα «Ζωή με αξιοπρέπεια, θάνατος με αξιοπρέπεια», υπόσχεται σε βαριά ασθενείς που επιθυμούν να τερματίσουν τη ζωή τους, ένα θάνατο γρήγορο, χωρίς πόνο, με τη χορήγηση μιας θανατηφόρου ουσίας. Είναι η μόνη ελβετική οργάνωση που δέχεται να βοηθήσει ξένους να τερματίσουν τη ζωή τους.

Η ελβετική νομοθεσία επιτρέπει την παθητική αυτοχειρία, που σημαίνει ότι ο βαριά ασθενής και μελλοθάνατος πρέπει να τερματίσει μόνος τη ζωή του, με τη χορήγηση μιας ουσίας με την οποία μπορεί να αυτοκτονήσει.

Πηγή http://www.cosmo.gr/News/Switzerland/232777.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: