Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Η μάχη της Coca Cola στην Ιταλία

Το δημοφιλές αμερικανικό αναψυκτικό γίνεται αιτία «πολεμικής» και λεκτικών συγκρούσεων σε ολόκληρη την Ιταλία.
Όπως αποκάλυψε η εφημερίδα «Λα Στάμπα», ο δήμαρχος της Βενετίας, φιλόσοφος Μάσσιμο Κατσιάρι, αποφάσισε να εντάξει την «Κόκα Κόλα» στους σημαντικότερους χορηγούς των έργων συντήρησης της μοναδικής αυτής πόλης.
Ειδικότερα, πρόκειται να τοποθετηθούν 38 αυτόματα μηχανήματα για την πώληση αναψυκτικών, δίπλα σε ισάριθμες στάσεις των πλοιαρίων, που λειτουργούν, ως δημόσια συγκοινωνία.Τα συγκεκριμένα μηχανήματα, κατά τη σχετική ανακοίνωση του δήμου, θα είναι μονόχρωμα και δεν θα φέρουν σε κανένα σημείο το λογότυπο της φίρμας. «Δεν πρόκειται να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας της πόλης», υπογραμμίζει στο δελτίο του ο επικεφαλής του ιδιαίτερου γραφείου του δημάρχου, Μαουρίτσιο Καλλιγκάρο, απαντώντας στις σχετικές ανησυχίες μερίδας του Τύπου.
Η συμφωνία, προβλέπει σημαντικά κέρδη για τα βενετσιάνικα δημοτικά ταμεία, δηλαδή συνολικά, δυο εκατομμύρια ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια, αλλά και ποσοστά από την πώληση του προϊόντος.

Στην ανησυχία, ωστόσο, ορισμένων σχολιαστών ότι ο ιστορικός χαρακτήρας της πόλης δεν συνδυάζεται εύκολα με τον αμερικανικό εμπορικό οίκο, που επέλεξε ο Κατσιάρι, προστίθενται και οι διαμαρτυρίες των καταστηματαρχών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: