Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Διώξεις γυναικών στο Τείχος των Δακρύων από φανατικούς Εβραίους!!!

Ο πως μας πληροφορει η Haaretz,χτες εγιναν επεισοδια στο ιεροτερο μερος της Ιουδαικης θρησκειας,το Τειχος των Δακρυων:μια ομαδα απο 7ο περιπου γυναικες,επονομαζομενες "Ραββι" και προερχομενες απο τις ΗΠΑ (η εβραικη θρησκεια απαγορευει στις γυναικες να κατεχουν αυτο τον τιτλο,αλλα προφανως εκτος Ισραηλ η κατασταση ειναι διαφορετικη),συγκεντρωθηκαν εκει για να προσευχηθουν.
Αυτο εξοργισε τους "Υπερορθοδοξους" Εβραιους,οι οποιοι απαιτησαν να σταματησουν οι γυναικες τις προσευχες (!!!),θεωρωντας τις "προσβλητικες"!!!Στο σημειο εφτασε η Αστυνομια και τα πνευματα ηρεμησαν,μονο οταν οι γυναικες-"ραββι" απομακρυνθηκαν!Συμφωνα με ανακοινωση του εκπροσωπου του "Κινηματος Αναθεωρησης",στο οποιο υπαγονται αυτες οι γυναικες,"ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΑ ΑΠ'ΟΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ"!!!

Περισσότερα στο http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2009/02/blog-post_26.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: