Όταν ο γονιός μεγαλώνει με τέτοια παιδεία τα δικά του παιδιά μην περιμένετε να έχουμε μέλλον. Δεν είναι ότι χτύπησε και πλάκωσε στο ξύλο τον καθηγητή του σχολείου.Αλλά ότι το παιδί του μετέφερε μια καλή πράξη ενός δασκάλου ως κακή και το αποτέλεσμα ήταν να τα πάρει στο κρανίο.
Το επεισόδιο συνέβη στο 2ο δημοτικό σχολείο Σερρών, όταν δύο παιδιά της έκτης τάξης διαπληκτίστηκαν. Ο δάσκαλος επενέβη και πήρε τον ένα μαθητή στο γραφείο του, για να του μιλήσει.
Στο διάλλειμα ο 11χρονος είδε έξω από το σχολείο τον πατέρα του, στον οποίο και μετέφερε το συμβάν. Ο γονιός σε... έξαλλη κατάσταση εισέβαλε στην αυλή, όπου εκείνη την ώρα προαυλίζονταν τα παιδιά και μπροστά σε όλους επιτέθηκε στο δάσκαλο κι άρχισε να τον γρονθοκοπεί.
Με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων το επεισόδιο έληξε, όμως ο δάσκαλος χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.
Πηγή http://newsmme.blogspot.com/2009/02/blog-post_7997.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου