HELLASXG ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΙΡΑ...EΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ...
Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009
Η φάρσα στο υπουργείο δικαιοσύνης για τον Παλαικώστα! - ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ Είναι η φάρσα που έκανε ο ΣΚΑΙ στο υπουργείο δικαιοσύνης πριν από λίγη ώρα. Παίρνει ο συνεργάτης (δήθεν) του Παλαιοκώστα και μιλάει με την γραμματέα του υπουργού κ.Δένδια, η οποία είναι πάρα πολύ ευγενική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου