Εξοργιστικές εικόνες καταστροφής από το ΑΠΘ και το Πολυτεχνείο...
Σιχαμένη πρώτη φορά φασιστερα και τα μπασταρδα τους οι Ρουβικωνες και οι αντιεξουσιαστες!
Για αυτο κανένας Έλληνας πολίτης να μην ξανά πληρώνουν εφορία όλη μαζί να ενωθούμε και κανένας μα κανένας να μην πληρώσουν γιατί όπιο εργάζεται για το δημόσιο πληρώνονται από τα χρήματα πού κλέβουν από τον λαό και δυστυχώς δεν μάς προστατεύουν.
Η μεγάλη ενεργειακή συντριβή των ΗΠΑ: Άδειασαν τα στρατηγικά αποθέματα και
τώρα εκλιπαρούν για το πετρέλαιο του Ιράν
-
Το μεγαλύτερο παράδοξο είναι ότι οι ΗΠΑ που για δεκαετίες επιχειρούσαν να
αποκλείσουν το Ιράν...
The post Η μεγάλη ενεργειακή συντριβή των ΗΠΑ: Άδειασαν ...
Πριν από 20 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου