π.ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΙΩΤΗΣ...."ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ , ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ "
ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ , ΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣ , ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ....
" ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ¨"
PosoKanei: Πάνω από 250.000 καταναλωτές χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα –
Ποιες νέες ψηφιακές υπηρεσίες έρχονται
-
Τη μεγάλη ανταπόκριση των πολιτών στην πλατφόρμα «posokanei», αλλά και
τις επόμενες ψηφιακές παρεμβάσεις της κυβέρνησης, ανέδειξε…
The post PosoKanei: Πά...
Πριν από 12 δευτερόλεπτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου