Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ...ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣΞΕΦΤΙΛΕΣ...Από προδότες σε προδότες, πότε θα τους σταματήσουμε;;; ΙΜΙΑ η ΠΡΟΔΟΣΙΑ- «ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΨΩ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ» (ΒΙΝΤΕΟ)

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΩΣΤΑ ΣΗΜΙΤΗΣ
ΥΠΕΞ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ
«Έλληνες αξιωματικοί μου ζήτησαν να κάψω την ελληνική σημαία στα Ίμια»-Αποκαλύψεις που ανατριχιάζουν
Ο επικεφαλής των «κομάντο» του Λιμενικού μιλά στο Star και ομολογεί πως η σημαία δεν κάηκε ποτέ αλλά την φύλαξε
«Ένιωσα τη μεγαλύτερη ντροπή και ξεφτίλα της ζωής μου»

Εικοσιένα χρόνια μετά τη νύχτα των Ιμίων, προκαλεί ανατριχίλα η αποκάλυψη του επικεφαλής των ειδικών δυνάμεων του Λιμενικού ο οποίος επιχειρούσε στην περιοχή. Όπως αφηγείται αποκλειστικά στο Star και στον Λάμπρο Δεμερτζή, ανώτατοι Έλληνες αξιωματικοί, του ζήτησαν να κατεβάσει την Ελληνική σημαία από τα Ίμια και να την κάψει. Εκείνος όμως την φύλαξε.

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ
Λίγες μέρες μετά τη νύχτα των Ιμίων, στην περιοχή παραμένουν πολεμικά σκάφη της Ελλάδας και της Τουρκίας, το Λιμενικό και κομάντος της Ελληνικής ακτοφυλακής. Διοικητής της επίλεκτης ομάδας είναι ο υποναύαρχος σήμερα Γιώργος Κολιτσόπουλος. Έχουν εντολή να μην ανέβει κανείς στις νησίδες των Ιμίων.

«Δύο μήνες μετά την κρίση, άγνωστο πως, βρέθηκε στην βραχονησίδα των Ιμίων μια σημαία κάτω, μεγάλη σε μέγεθος μαζί με ένα δάφνινο στεφάνι. Χτύπησαν αμέσως τα τέλια, οι τούρκοι διαμαρτυρήθηκαν και ο κυβερνήτης της φρεγάτας της ελληνικής που παρέπλεε την περιοχή, έδωσε εντολή σε μια ομάδα βατραχανθρώπων εκεί δική μας και με το φουσκωτό πήγαν και την πήραν».

https://olympia.gr/

ΠΡΙΝ ΑΠΟ 21 ΧΡΟΝΙΑ

Κυβερνήτης φρεγάτας «Αδριάς»: Στα Ιμια, θα βαράγαμε και θα πηγαίνανε στον πάτο, αλλά θα χάναμε και κόσμο

Κυβερνήτης φρεγάτας «Αδριάς»: Στα Ιμια, θα βαράγαμε και θα πηγαίνανε στον πάτο, αλλά θα χάναμε και κόσμο

Τη δική του περιγραφή, αλλά και εκτίμηση, για το τι θα μπορούσε να είχε συμβεί τη νύχτα της κρίσης των Ιμίων, πριν από 21 χρόνια, έδωσε ο κυβερνήτης της φρεγάτας «Αδριάς», ναύαρχος ε.α. Γιάννης Εγκολφόπουλος.
Σε συνέντευξη που έδωσε στο κεντρικό δελτίο του Alpha και τον Αντώνη Σρόιτερ ο κ. Εγκολφόπουλος περιέγραψε τι θα γινόταν εάν εκείνη τη νύχτα στα Ιμια εξελισσόταν ένα θερμό επεισόδιο ανάμεσα σε Ελλάδα και Τουρκία.
Ο ίδιος εμφανίζεται κατηγορηματικός: «Βρισκόμασταν σε πλεονεκτική κατάσταση και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας. Τους είχαμε στη μέση, γύρω από τα Ιμια. Θα βαράγαμε και θα πηγαίνανε στον πάτο. Είτε το ήθελαν, είτε όχι. Αλλά θα χάναμε και κόσμο. Αυτή είναι η αλήθεια. Αλλά θα είχε ξεκαθαρίσει η κατάσταση και θα τελειώναμε με τους Τούρκους για τα επόμενα 100 χρόνια».
Μάλιστα, προσθέτει πως σε περίπτωση που η εντολή ήταν διαφορετική από την τότε πολιτική ηγεσία, τότε οι Τούρκοι δεν θα ανέβαιναν στα μικρά Ιμια. Ωστόσο, θυμάται τις πλέον δύσκολες στιγμές που έζησε εκεί. Η πρώτη ήταν όταν έγινε γνωστή η πτώση του ελικοπτέρου και στη συνέχεια όταν έλαβε εντολή να στρέψει το πηδάλιο και να φύγει από τα Ιμια. Χαρακτηριστικά είναι τα όσα περιγράφει: «Παγώσαμε. Καταγράφαμε τις κινήσεις του ελικοπτέρου όταν αντιληφθήκαμε πως κάτι συμβαίνει. Γνώριζα το πλήρωμα και ήταν μια δύσκολη στιγμή».
Και μετά την απώλεια του ελικοπτέρου και των τριών αξιωματικών, ήρθε το σήμα με τη διαταγή να αποχωρήσει ο στόλος από τα Ιμια. «Ενώ είχαμε φτάσει κοντά στα Ιμια, λάβαμε σήμα ότι πρέπει να στρίψουμε το πηδάλιο και να γυρίσουμε πίσω, υποστέλλοντας ουσιαστικά τη σημαία. Είχαμε καταρρακωθεί. Ολοι κλαίγαμε γι’ αυτό», είπε χαρακτηριστικά.
Ποια είναι η φρεγάτα «Αδριάς»
Διαστάσεις: 130,5/14,6/6,2 μέτρα
Εκτόπισμα: 3.630 τόν.Φ/Γ ΑΔΡΙΑΣ (F 459) τύπου STANDARD
Πρόωση: 2 RR Olympus 56.800 HR, 2 RR Tyne 10
Ταχύτητα: 30 κόμβοι
Πλήρωμα: 198
Οπλισμός: 1 πυροβόλο 76χιλ. ΟΤΟ Melara, 1 σύστημα εγγύς προστασίας Phalanx, σύστημα Κ/Β Ε.Ε. Harpoon και Ε/Α Sea Sparrow. Επίσης Α/Υ τορπίλες και σύστημα ΗΝ αντιμέτρων. Έχει δυνατότητα μεταφοράς δύο (2) Ε/Π AB 212 ASW ή ενός (1) Ε/Π S70 AEGEAN HAWK.
Ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Koniklijke Maatschappij de Schel-de στο Flushing της Ολλανδίας και εντάχθηκε στη δύναμη του ολλανδικού ναυτικού στις 26 Ιουλίου 1979. Αγοράσθηκε από το Π.Ν. και η ύψωση της Ελληνικής Σημαίας έγινε στις 30 Μαρτίου 1994 στο Den Helder με πρώτο κυβερνήτη τον Ανπχο Ι.Εγκολφόπουλο ΠΝ. Κατέπλευσε στην Ελλάδα στις 26 Ιουνίου 1994. Του ιδίου τύπου: ΕΛΛΗ, ΛΗΜΝΟΣ, ΑΙΓΑΙΟΝ, ΝΑΒΑΡΙΝΟΝ, ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ, ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ και ΚΑΝΑΡΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: