Ήρθε η ώρα της πολυπολιτισμικότητας, καθώς οι όποιες επιλογές έχουν και το τίμημά τους! Από τον Σεπτέμβριο τα παιδιά των μουσουλμάνων μεταναστών θα είναι συμμαθητές με όλα τα παιδιά ελληνικών οικογενειών που φοιτούν στα δημόσια σχολεία της χώρας.
Παιδιά που ο φακός τα συνέλαβε σε περιοχές της Αθήνας όπου διαμένουν με τους γονείς τους να ζωγραφίζουν αποκεφαλισμούς αλλόπιστων, θα μοιραστούν τον ίδιο χώρο με τα Ελληνόπουλα.
Η κυβέρνηση όχι απλά δεν αντιδρά λοιπόν στην εισβολή χιλιάδων μουσουλμάνων στην χώρα, αλλά δηλώνει τελικά έτοιμη να ενσωματώσει τις τεράστιες πληθυσμιακές ομάδες προσφύγων, αλλοιώνοντας τα χαρακτηριστικά πολλών τοπικών κοινωνιών και αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις που θα έχει αυτό σε βάθος χρόνου.
Η Ελλάδα προσφέρεται οικειοθελώς να γίνει μόνιμος τόπος για υπερβολικά μεγάλες μάζες ανθρώπων και σύμφωνα με σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, τα παιδιά όσων «προσφύγων και μεταναστών» παραμείνουν στην Ελλάδα, θα φοιτήσουν στα σχολεία της περιοχής που θα μείνουν και όχι σε ειδικού τύπου σχολεία, ακριβώς όπως είχε συμβεί την δεκαετία του ’90 για χιλιάδες παιδιά από την Αλβανία.
Έτσι, αφότου η Ελλάδα μετατράπηκε σε ένα τεράστιο hot spot ετοιμάζεται τώρα να βάλει το Ισλάμ στα ελληνικά, κάτι που απειλεί με αφανισμό τον Ελληνοχριστιανισμό.
Τα επόμενα βήματα θα είναι διαθρησκευτικά μαθήματα, ώστε τα Ελληνόπουλα να γνωρίζουν τι «καλό» που είναι το Ισλάμ, με ταυτόχρονη υποβάθμιση της διδασκαλίας του Χριστού. Ήδη άλλωστε τα Θρησκευτικά διδάσκονται περισσότερο ως θρησκειολογία.
Η αποκορύφωση θα είναι η τοποθέτηση μουσουλμάνων στα σπίτια των Ελλήνων, πάντα στα πλαίσια της πολυπολιτισμικότητας.
Με γοργούς ρυθμούς η Ελλάδα μετατρέπεται σε κάτι καινούριο, όχι και τόσο καλό!
http://www.prisonplanet.gr
Γράμματα ή sms: Ποιο από τα δύο μειώνει τη διστακτικότητα και μας «πείθει»
να κάνουμε εμβόλια – Το παράδειγμα της Σουηδίας
-
Ο Γεώργιος Βαρότσης, επιδημιολόγος και υποψήφιος διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο
της Ουψάλα, μίλησε στο Επιστημονικό Συνέδριο για την Εφαρμοσμένη
Επιδημιολογί...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου