Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

Ναυτική δύναμη ετοιμάζουν τα Σκόπια; Σύμφωνα με δημοσιεύματα της εφημερίδας των Σκοπίων "Vest" η κυβέρνηση της χώρας κατά την διάρκεια του τελευταίο

Σύμφωνα με δημοσιεύματα της εφημερίδας των Σκοπίων "Vest" η κυβέρνηση της χώρας κατά την διάρκεια του τελευταίου υπουργικού της συμβουλίου πήρε την απόφαση να δημιουργήσει Ναυτικό! Το μέγα όμως ερώτημα είναι το που ακριβώς θα κατασκευαστεί ο... ναύσταθμος διότι ως γνωστόν τα Σκόπια δεν βρέχονται από θάλασσα αλλά διαθέτουν μόνο μέρος... της λίμης Πρέσπας και της Οχρίδας. Σύμφωνα λοιπόν με τις ίδιες πληροφορίες ως λιμάνι-έδρα για την μελλοντική ναυτική δύναμη των Σκοπίων προτάθηκε το λιμάνι της Κωνσταντινουπολέως ή του Δυρραχίου (αρχαία Επίδαμνος)! Η συζήτηση προχώρησε τόσο ώστε να έχει καθοριστεί και ο αρχικός αριθμός του πελεμικού στόλου των Σκοπίων ο οποίος προβλέπεται να περιλαμβάνει 10 σκάφη με προοπτική η δύναμη αυτή να αυξηθεί. Για την ώρα βέβαια τα Σκόπια περιορίζονται στα 4 ... περιπολικά στις λίμνες της Οχρίδας και της Πρέσπας.

Πηγή http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=6757&Itemid=84

Δεν υπάρχουν σχόλια: