Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Και ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα!Σε λίγο ακολουθούν τα χειρότερα!

Συνταξιούχος έβγαλε όπλο!
Πρωτοφανής υπόθεση απειλής σε βάρος υπαλλήλου, σε υποκατάστημα του Οργανισμού Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών, που συνέβη την Πέμπτη, έγινε γνωστή την Παρασκευή.
Σύμφωνα με καταγγελίες στελέχους της Ομοσπονδίας των εργαζομένων στα Ασφαλιστικά Ταμεία, άνδρας -ο οποίος περιμένει εδώ και καιρό την σύνταξη του από τον Οργανισμό- εισέβαλε με πιστόλι, στο υποκατάστημα της Καλλιθέας, και απείλησε τον υπάλληλο, λέγοντας του χαρακτηριστικά: «Τώρα θα πονέσει και η δική σου καρδιά, όπως πονάει η δική μου τόσο καιρό που δε μου δίνετε σύνταξη».
Στη συνέχεια ο άνδρας αποχώρησε. Την υπόθεση εξετάζουν οι αρμόδιες αστυνομικές Αρχές. Αργότερα έγινε γνωστό ότι σε άλλο υποκατάστημα του ταμείου, πριν δύο μήνες, ασφαλισμένος έβγαλε ένα ξυραφάκι προσπάθησε να κόψει τις φλέβες του, επειδή καθυστερούσε η σύνταξή του.

Πηγή http://black-mail.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: