Συμμορία νεαρών Ελλήνων έβγαινε τα βράδια τις τελευταίες μέρες στο Αιγάλεω και λήστευε Πακιστανούς. Σήμερα εντοπίστηκαν δύο από τους δράστες 22 και 21 ετών και συνελήφθησαν από την Αστυνομία. Από την έρευνα προέκυψε ότι οι συλληφθέντες ήταν μέλη 10μελούς συμμορίας που άρπαζε από αλλοδαπούς χρήματα και κινητά. Συνολικά εξιχνιάστηκαν έξι περιπτώσεις ληστειών ενώ οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα.
Άντε μπας και ξευρωμίσουμε!
Πηγή www.troktiko.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου