Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Ο μοναδικός κάτοικος του νησιού Μαράθι και του βγάζουν αυθαίρετο το σπίτι για να μην πάρει ρεύμα!

"Έτοιμοι να εγκαταλείψουν το Μαράθι, το μικρό νησάκι της Δωδεκανήσου, είναι οι μοναδικοί του κάτοικοι. Η οικογένεια του Σταύρου και της Πόπης Κάβουρα, που διαμένουν στο Μαράθι, αγωνίζεται εδώ και δέκα χρόνια για να φτάσει το ηλεκτρικό ρεύμα στο νησάκι τους, αλλά τώρα που το ρεύμα έφτασε μέχρι το λιμάνι δεν μπορεί να πάει μέχρι το σπίτι τους, γιατί η Πολεοδομία το θεωρεί αυθαίρετο και οι.ένοικοι θα πρέπει να προσκομίσουν τίτλους ιδιοκτησίας.Έτσι, ο κ. Κάβουρας πριν από μερικές ημέρες άφησε μόνη την αδελφή του στο Μαράθι και πήγε στη Ρόδο, μήπως και βρει το δίκιο του και μπορέσει να ηλεκτροδοτήσει το σπίτι του, προτού υποχρεωθεί να πάει αλλού για να βρει την τύχη του. Συναντήθηκε με τον νομάρχη Δωδεκανήσου, κ. Γιάννη Μαχαιρίδη, για να του ζητήσει τη συμπαράστασή του, αφού το ηλεκτρικό ρεύμα έφτασε με υποθαλάσσιο καλώδιο από τους Αρκούς στο Μαράθι, αλλά τώρα φωτίζει μόνο μία λάμπα στο λιμανάκι!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: