Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

"Θεσσαλονικιέ ξύπνα! Η Εταιρία Παροχής Αερίου σε ληστεύει!"

"Εδώ και αρκετούς μήνες, στις πλάτες των πολιτών της Θεσσαλονίκης, έχει στηθεί ένα εξωφρενικό παιχνίδι αισχροκέρδειας.
Η ιδιωτικών συμφερόντων Εταιρεία Παροχής Αερίου Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α. Θεσσαλονίκης), στις διαφημιστικές καμπάνιες της έταζε στους υποψήφιους οικιακούς καταναλωτές ότι η τιμή του φυσικού αερίου θα διατηρείται μόνιμα 20% φθηνότερη από το πετρέλαιο θέρμανσης...
Για τη δέσμευση αυτή, ήταν ενήμεροι οι αρμόδιοι δημόσιοι φορείς: η Δημόσια Εταιρεία Παροχής Αερίου (Δ.Ε.Π.Α.), η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (Ρ.Α.Ε.) και το Υπουργείο Ανάπτυξης (ΥΠ.ΑΝ.).
Η Ε.Π.Α. Θεσσαλονίκης επικαλούμενη τη σύμβαση που υπέγραψε με την Δ.Ε.Π.Α. και τις αυξημένες τιμές πετρελαίου το προηγούμενο εξάμηνο, αφού «έβαλε στο χέρι» χιλιάδες καταναλωτές που πίστεψαν στη δέσμευση του 20%, τους χαρατσώνει εδώ και μήνες σε γνώση της Δ.Ε.Π.Α., της Ρ.Α.Ε. και του ΥΠ.ΑΝ.
Περισσότερα στο http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_3413.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: