"Εδώ και αρκετούς μήνες, στις πλάτες των πολιτών της Θεσσαλονίκης, έχει στηθεί ένα εξωφρενικό παιχνίδι αισχροκέρδειας.Η ιδιωτικών συμφερόντων Εταιρεία Παροχής Αερίου Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α. Θεσσαλονίκης), στις διαφημιστικές καμπάνιες της έταζε στους υποψήφιους οικιακούς καταναλωτές ότι η τιμή του φυσικού αερίου θα διατηρείται μόνιμα 20% φθηνότερη από το πετρέλαιο θέρμανσης... Για τη δέσμευση αυτή, ήταν ενήμεροι οι αρμόδιοι δημόσιοι φορείς: η Δημόσια Εταιρεία Παροχής Αερίου (Δ.Ε.Π.Α.), η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (Ρ.Α.Ε.) και το Υπουργείο Ανάπτυξης (ΥΠ.ΑΝ.).
Η Ε.Π.Α. Θεσσαλονίκης επικαλούμενη τη σύμβαση που υπέγραψε με την Δ.Ε.Π.Α. και τις αυξημένες τιμές πετρελαίου το προηγούμενο εξάμηνο, αφού «έβαλε στο χέρι» χιλιάδες καταναλωτές που πίστεψαν στη δέσμευση του 20%, τους χαρατσώνει εδώ και μήνες σε γνώση της Δ.Ε.Π.Α., της Ρ.Α.Ε. και του ΥΠ.ΑΝ.
Περισσότερα στο http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_3413.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου