Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Μήπως έχουμε χρεωκοπήσει και δεν μας το λένε;

Ο Καραμανλής προσπαθεί με νύχια και με δόντια, να κρατήσει χαμηλούς τόνους, την κατάσταση στην οικονομία, παρά τη φιλότιμη προσπάθεια.
που κάνει ο Παπαθανασίου, να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Και αυτό γιατί μπροστά μας έχουμε τις εκλογές, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορέσει να κρατηθεί η κατάσταση, όταν τα ταμεία δεν μπορούν να δώσουν συντάξεις, να καταβάλλουν το εφάπαξ και είναι χρεωμένα μέχρι το λαιμό. Θα μας πει κανείς την αλήθεια, προτού αρχίσουμε να φουντάρουμε από την Ακρόπολη, είναι και κλειστή πανάθεμά με!

Δεν υπάρχουν σχόλια: