Θύμα Σκοπιανών ληστών έπεσε η δημοσιογράφος της Κατερίνης Μαρία Νικολαϊδου, όταν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, όπου διέμεινε στα Σκόπια, εισέβαλαν κακοποιοί και αφού την ξυλοκόπησαν της αφαίρεσαν χρήματα και διάφορα άλλα αντικείμενα.Περισσότερα στο http://lefteria.blogspot.com/2009/03/blog-post_17.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου