Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΟ...ΣΧΕΔΙΟ ΠΑΠΙ...ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ...ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...

Το έκτακτο σχέδιο... «Μεγάλο Παπί» θα θέσει άρον άρον σε εφαρμογή τις επόμενες ημέρες η ΕΛ.ΑΣ. για να αποφύγει μια νέα καταστρεπτική επιδρομή των κουκουλοφόρων στο κέντρο της Αθήνας. Μετά τη γενική κατακραυγή για την παντελή απουσία της Αστυνομίας στις επιθέσεις «αντιεξουσιαστών»- το πρωί της Παρασκευής- στο κέντρο της Αθήνας, αποφασίστηκε η δημιουργία 10 ομάδων «άμεσης επέμβασης» με αστυνομικούς που θα επιβαίνουν σε μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού προκειμένου έτσι να προλαμβάνουν τους επιδρομείς και να καλύπτουν τη «μαύρη τρύπα» της αστυνόμευσης.
Περισσότερα στο http://prezatv.blogspot.com/2009/03/blog-post_9269.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: