Το έκτακτο σχέδιο... «Μεγάλο Παπί» θα θέσει άρον άρον σε εφαρμογή τις επόμενες ημέρες η ΕΛ.ΑΣ. για να αποφύγει μια νέα καταστρεπτική επιδρομή των κουκουλοφόρων στο κέντρο της Αθήνας. Μετά τη γενική κατακραυγή για την παντελή απουσία της Αστυνομίας στις επιθέσεις «αντιεξουσιαστών»- το πρωί της Παρασκευής- στο κέντρο της Αθήνας, αποφασίστηκε η δημιουργία 10 ομάδων «άμεσης επέμβασης» με αστυνομικούς που θα επιβαίνουν σε μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού προκειμένου έτσι να προλαμβάνουν τους επιδρομείς και να καλύπτουν τη «μαύρη τρύπα» της αστυνόμευσης.Περισσότερα στο http://prezatv.blogspot.com/2009/03/blog-post_9269.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου